דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרחים- גם בתפוצה עולמית 

מאת    [ 07/11/2010 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 1848 פעמים ]

איזה מזל שבעידן המודרני משלוח פרחים לא תלוי באזור הגיאוגרפי שבו אנו גרים ובעונות השנה. בעבר, יכולנו ליהנות אך ורק מזרי פרחים שנשזרו מפרחים שגדלו באזורים גיאוגרפיים סמוכים ואך ורק בעונת פריחתם. כיום, הודות לשיטות המודרניות לגידול פרחים, כמו גם לאמצעי השינוע והאחסון המתקדמים, אנו יכולים לשלוח זר פרחים עם כל סוג פרח שנבחר, ללא תלות במיקומנו הגיאוגרפי או בעונת השנה.

מדינת ישראל כמעצמת יצוא פרחים

בעודכם קוראים שורות אלו מאות אלפי אנשים ברחבי העולם נהנים מזרי פרחים שגודלו בישראל: אישה צעירה בבלגיה מקבלת זר פרחים מאהובה לכבוד יום נישואיה, יולדת שזה עתה ילדה מקבלת מעמיתיה לעבודה זר פרחים שנקנה בחנות הפרחים בבית החולים בצרפת, סבתא חביבה מהולנד מקבלת מנכדיה זר פרחים במתנה ליום ההולדת ועוד. וכשמדובר בתקופות החגים, כמו חג המולד, חג הפסחא, חג האהבה (ה- Valentine's Day) ועוד, המספרים רק הולכים וגדלים.

מסתבר שמדינת ישראל נחשבת כמעצמה בשוק הפרחים. לא רק שהישראלים ידועים כחובבי פרחים, המנצלים כל הזדמנות כדי להעניק ליקיריהם זרי פרחים במתנה, הישראלים גם אוהבים לגדל פרחים. ואין זה פלא, תנאי האקלים הנוחים בארץ מאפשרים לגדל מינים וזנים רבים של פרחים, בתנאי גידול אופטימליים. בהשוואה למדינות אירופה הקרות במרבית ימי השנה, מדינת ישראל נחשבת כבית גידול אופטימלי עבור פרחים. תנאי הגידול האופטימליים באקלים הישראלי מאפשרים למגדלי הפרחים גם ליצור הכלאות שונות בין זני פרחים קיימים ו"לברוא" זני פרחים חדשים, שלא נמצאים באף חנות פרחים ברחבי העולם. בדיוק בשל סיבות אלו מרבית מדינות אירופה מייבאות פרחים מישראל.

על הגלובליזציה של משלוחי הפרחים

אנו חיים בעידן גלובלי. עידן שבו אין כל משמעות לגבולות גיאוגרפיים, המאפשר לנייד בקלות ובמהירות כוח אדם, כסף, סחורות ושירותים. בעידן שכזה גם עסקי הפרחים הפכו גלובליים. המשמעות היא שאם אתם נמצאים בטיול בתאילנד אך מעוניינים לשלוח לאימא זר פרחים לכבוד החג, אתם יכולים לעשות זאת בקלות ובמהירות, באמצעות קליק אחד באתר אינטרנט. אם אתם רוצים לשמח את סבתכם בזר פרחים נדירים, הגדלים רק ביערות הגשם בברזיל, אין שום בעיה. שיטוט קצר ברחבי האינטרנט יקשר אתכם עם חנות פרחים מקוונת שמבצעת משלוחי פרחים על פני הגלובוס כולו.

מאז ומעולם שימשו משלוחי הפרחים כאמצעי להביע אהבה, חיבה, תודה, הערכה, גאווה או השתתפות בצער גם כשמרחק גיאוגרפי מפריד בין שולח זר הפרחים למקבלו. בעבר טלפנו לחנות פרחים כלשהי, או ניגשנו אליה בעצמנו, בחרנו זר פרחים ותיאמנו את מועד המשלוח המדויק. העידן הגלובלי, מאפשר לנו לשלוח זר פרחים לכל מקום בעולם, גם אם אוקיינוסים שלמים מפרידים בינינו לבין יקירינו. בעידן הגלובלי תוכלו לשלוח כל זר פרחים שתרצו, גם אם אתם נמצאים בכפר נידח באפריקה, שבו כלל אין חנות פרחים. בעידן הגלובלי, זר פרחים תמיד יגיע ליעדו כשהוא פורח ורענן.

פרחי גורדון- משלוח פרחים לארץ ולעולם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב